Vill du arbeta i en spännande och snabbföränderlig bransch? Vi söker dig som motiveras av att förmedla god service och som vill arbeta i en roll med varierande arbetsuppgifter.

 

Dina arbetsuppgifter:

Vi söker dig som har en hög servicekänsla för både externa och interna kunder.

Det handlar om att arbeta snabbt, att lösa problem och att göra sitt yttersta för att säkerställa att kunden får sitt paket i tid.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

·         Ta emot kunder, bemanning och bud

·         Administration

·         Aviserar kunder om paketutlämning

·         Arbeta proaktivt med att se till att leveranserna kommer iväg i tid

 

Kvalifikationskrav:

·         Lägst gymnasieutbildning

·         Mycket god datorvana

·         Svenska och engelska, god i tal och skrift

·         Truckkort A & B är meriterande

·          

Tjänsten är på 75 % tjänstgöringsgrad med start omgående. För att vara aktuell för denna tjänst krävs att du är studerande alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.

Arbetstiden är förlagd måndag – fredag kl 13.45 – 20.15. Arbetsplatsen är förlagd ute vid Landvetter flygplats.

Din profil:

Vi söker efter en person med god fysik och god koordinationsförmåga, som kan anpassa sig i ett snabbt tempo. Du är öppen, har lätt för att sätta dig in i olika ärende och gillar att lösa problem. I perioder kan det vara mycket att göra så därför ser vi att du är stresstålig. Efterkom det även innebär att serva kunderna i kundluckan tror vi att du är en serviceinriktad person som tycker om att träffa människor och vara hjälpsam. Vi ser gärna att du har arbetat med någon form av administration eller kundservice. Vidare har du goda datakunskaper och sätter dig enkelt in i olika datasystem. För den tjänst behöver du prata och skriva obehindrat på svenska.