Är du en relationsskapande person som vill leda och utveckla ditt team inom kundservice. Där du kommer att få vara nyckelperson i ett spännande bolag med fokus på digitalisering inom telekombranschen. Då är den här tjänsten hos vår kund perfekt för dig.

Om kunden
Vår kund siktar på att bli den kundvänligaste mobiloperatören på marknaden. Med en unik kombination av teknik, fantastiskt värde och on-demand service förändrar de nu upplevelsen av en mobiloperatör.

Om rollen
Som Customer Success Manager får du nu möjlighet att vara med i en mycket spännande och utvecklande resa som definitivt kommer att vara meriterande på ett både personligt och karriärsmässigt plan. Rollen innebär att du successivt kommer att bygga upp ditt Customer Success Team där du kommer att jobba både operativt och strategiskt och tillsammans med ägarna och resten av personalen skapa ett spännande varumärke tillsammans.

Du kommer själv ingå i teamet Customer Success där du ansvarar för att ni i alla lägen agerar professionellt och med kundnöjdhet som största fokus. Du kommer att ha direktkontakt med bolagets kunder via chatt, mail och även telefon. Du tillsammans med ditt team skall jobba mot gemensamma nyckeltal för att på bästa sätt optimera kundernas upplevelse och företagets resultat. Det är viktigt att du trivs och gillar att jobba i ett öppet och entreprenöriellt bolag med stundtals högt tempo och är beredd att ta dig an en spännande utmaning och resa med fokus på personlig utveckling och gemenskap.

Din profil
För att trivas i den här rollen ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter av att ha coachat ett team inom servicebranschen, gärna inom hotell eller turism, och känner att du nu vill jobba med ett digitalt varumärke där du får mycket ansvar och samtidigt får vara med och växa i ett spännande bolag.

Det krävs att du som person är strukturerad, serviceinriktad och har en positiv attityd gentemot utmaningar och din omgivning. 
Eftersom din roll kommer innebära att driva och coacha teamet ser vi att du har en hög arbetsmoral, kan motivera dig själv och dina kollegor till att bli bättre och att du är en teamplayer utan prestige.

Du skall vara van vid problemlösning och kunna tänka kreativt.

Du rör dig obehindrat i de digitala landskapen och behärskar svenska och engelska.

Känner du att du vill vara företagets nästa viktiga nyckelspelare så kan du vara den person vi söker efter. Urval sker löpande och tjänsten tillsätts per omgående, så sök direkt!

Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.